dagens to-do-list

  • Diska 

  • Damsuga nedervåningen

  • Opponera på ett arbete

  • Skriva hemtenta om häxprocesser i Sverige

Sedan får vi se lite vad som händer, ska nog ta en lång dusch med. Det är det enda stället i detta hus där man får vara helt själv och bara andas, i duschen. Längtar faktiskt lite.

I natt drömde jag att jag fick IG på mitt projektarbete och att jag tvingades gå om trean. Kul. Har börjat drömma så mycket på sistone. Att jag tappar tänder, att jag ställer till med gräl (trots att jag inte menar till att göra det), att jag misslyckas. 

Det är inte kul att vakna och känna att man har ont i magen och har vaknat helt på fel sida. Puss, eller nått. ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

att drömma att man tappar tänder är bra! jag gör också ofta det. Det betyder att något bra kommer hända inom snar framtid!

2011-01-20 @ 22:45:48
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0