hier dans mon jardin









Igår var en riktigt bra dag! Solen sken, precis som de senaste dagarna, jobbet gick fantastiskt, köpte ett kalassnyggt nytt läppstift från Isadora som heter "Coralised" eller något i den stilen. Väl hemma åt jag och mina två bröder en god påskmiddag med dels traditionella samt inovativa nyheter som exempelvis senapssill kontra hasselbackspotatis - rykande färskt!

Vid sjutiden begav jag mig till landet (Onsala) för att fira Jesu död eller nått lite till. Kvällen innefattade mycket skratt, en väldigt go Josephine Möller och a bunch of other people. Kom hem för två timmar sedan lite drygt och sedan dess har jag ätit chipssmulor och läst bloggar. Kanske dags att ta tag i den där projektrapporten? Oj, nu blev det visst lunch, sill. Ah, har jag sagt att jag älskar mat? Mental fetma jo tjena!

Tills vidare kamrater.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Finaste Sara! <3

Mat är det bästa som finns...och att äta den är ännu bättre!

2011-04-24 @ 15:44:14
URL: http://anusbananus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0