it ain't me babe

Gått runt och nynnat på It Ain't Me Babe (Bob Dylan) hela dagen lång, känns lagom optimistiskt. Jag är lite opepp idag, saknig och sånt ni vet. När man liksom bara helst av allt vill vara ledig, fri från alla förpliktelser what so ever så att man bara kan sätta sig på tåget till den man tycker om mest i hela världen. Gå ner till den där iskalla men vackra sjön och bara vara.

För det har jag kommit på nu i helgen. Att Tom, när vi är med varandra så kan vi bara vara. Jag behöver egentligen inte göra någonting, det räcker liksom med att jag ser på dig så känns allting så himla självklart. Det räcker med att du ler så kittlar det till i hela kroppen.

Förresten har lavendeln slagit ut nu, och jag får snart snart sommarlov och då är jag inte längre styrd efter något dumt schema att passa (förutom jobbet då, men de tänker vi inte på nu). Så när jag får sommarlov, då ska jag vara med dig precis så mycket du vill, ja kanske lite till. För så mycket gillar jag dig, oss, allt.

Då ska jag sitta vid den där vackra sjön och hålla dig i handen och bara vara, helt tyst. Och. Njuta. Av. Minutrarna. Jag. Får. Med. Dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0