ett tråkigt inlägg utan bilder

Midsommar är nu avklarat, och fy vad lyckat det blev!

Vi var framme på Orust strax innan klockan fyra igår och satte upp tältet. Gick sedan en mysig liten promenad till Gustav och själva firandet. Vi åt sjukt god potatis (seriöst, godaste färskpotatisen), grillade och drack gott. Dansade, blev dansade med, gungade på en gunga, romade åt kossorna, lagade mat mitt i natten, pratade, busade, lekte lekar, sjöng, ringde fint folk - JAG HADE DET SÅ HÄRLIGT BRA!
Och idag har vi spelat beachvolleyboll och fått en extremt charmig bränna...

Kvällen bara sprang iväg men ändå hann det hända en hel del grejer. Och stackars Ellie som bröt nyckelbenet, förlåt att jag ens lockade upp dig på studsmattan känner mig så ångestfylld!
Mysigt var det i tältet i alla fall, sex personer i ett fyramannatält. Haha! Trångt men mysigt, och whiskey-Martin. För att inte glömma Charlottes "jag hatar korv" Hahahaha!

Det blev helt enkelt en oförglömlig midsommar 2010 och det är svårt att få ner det i ord men förhoppningsvis lägger Linn snart in bilderna på facebook så då kanske man kan låna någon och publicera här.

Hoppas alla hade en trevlig midsommar! PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0