en plats i solen

Åh, jag fullkomligt avgudar, dyrkar, hyllar och älskar Kents nya album. Ni hittar den här! Det känns så jäkla rätt, så jäkla 2010 (för min del). Faktum är att jag personligen tycker att denna skiva är mycket bättre än "Röd" som kom ut förra året. Jag blev väldigt besviken förra året, visst band utvecklas etc. Men det tilltalade mig inte alls och jag började ifrågasätta vad som hänt. Men nu känns det riktigt bra som sagt. Gillar alla låtar, de är så bra på sitt sätt, så passande..

Det ska bli ruskigt, fjärilar-i-magen-aktigt att se dessa pojkar under Arvikafestivalen (ja, jag har aldrig sett Kent hata mig lite mer). Och på tal om Arvika, jääääklar vad tiden har gått fort. Känns som att det var jättenyss jag och Linn beställde biljett och nu, idag, är det endast två veckor kvar! Lite skrämmande, väldigt spännande och roligt!

27 dagar kvar till 18 nu, all denna nedräkning. Ser ut som att min semester löser sig med så att jag faktiskt får ledigt hela den veckan (=glad tjej), så då ska jag försöka planera in något alldeles superroligt. Nej, nu ska jag nog plocka undan lite kläder fårn min slänga-alla-kläder-på-stolen-stol. Hej då! ♥

Två extremt charmiga bilder :') Översta från juli 2009 @ Rörö, den under från Turkiet @ hotellrummet 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0