previously - januari

Tänkte köra en sådan där reminder för alla som vill, men mest för min egen skull. Vad är det egentligen som har hänt år 2010? Jag tänkte att jag ska vara extremt utlämnande och öppen nu. Brutalt ärlig hade säkert en del kallat det, uppmärksamhetskossa hade nog andra sagt. Here we go, jag tar det i etapper.



I januari var jag nybliven singel. I någon slags djupare sinnesförvirring och antagligen rätt ensam. Jag fick en snilleblixt och prövade att färga håret mörkt för första gången. Resultatet blev dock att färgen försvann väldigt fort.
Mitt rum möblerades om, liksom jag själv. Tog ett nytt steg i livet kanske man skulle kunna kalla det, men det låter så fruktansvärt dramatiskt och pretentiöst så vi skippar det.



Och så ser mitt rum ut än idag. Skillnaden just nu är ett annat påslakaset och ett betydligt stökigare rum.



Håret blev något sådant där...

Och just det ja. Nu när jag kikar igenom januari-månads bilder så ser jag att det även var i Januari som vi tjejer i gänget i skolan hade mysig middag tillsammans. Det blev inte många sådana kvällar år 2010 och jag tycker att det är så jäkla synd. Om inte tid automatiskt existerar så skapar man tid.



Resultatsvis så var januari en ganska bra start. Även om inte kärleken fanns där så fanns där flera betydligt starkare band. Banden med mina underbara vänner. Fast var det inte nu jag började prata med någon, hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0