första skolveckan är över

Hej alla goa och glada (kexhoklad.. eller nått).

Nu har jag gått i trean i två dagar. Eller okej, vi har ju faktiskt knappt börjat. Inte seriöst i alla fall. Längtar lite till den där stressen och ångesten ändå, hur konstigt det nu må låta. Idag har jag haft en kvart filosofi och jag måste säga att jag ser fram emot den kursen så fruktansvärt mycket, tror att det är något som jag kommer tycka är mycket intressant.

Åt på Burgården idag också, vi kommer äta lunch där med tanke på att vi inte har ett eget bamba och jag tror minsann att det kommer fungera kalasbra! Lite skillnad från att ha suttit i dem gamla lokalerna på skolan i våras kanske. Haha!

Idag blir det taccos till middag, är vrålsugen! Mamma är på Gotland med arbetskompisarna så det är bara jag, papi och Simon hemma. Kan bli mysigt. Hade dock ett fint mor och dotter samtal med mamma på pendeln idag, men vad det handlar om stannar mellan henne och mig ;)


Så såg jag ut igår, första skoldagen. Tog sig lite extra tid för att bli fin ;)


Och så här såg jag ut idag. Lite mindre styleish.


Kommentarer
Postat av: Mr.T

Söta bilder Sara // Ölfisken.

2010-08-27 @ 19:19:32
Postat av: ottilia

håkan<3

åh du är så fin! vill se ut som dig :(



sv: tack så mycket!

2010-08-27 @ 20:41:12
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: JEANETTE

snyggtjej....

2010-09-04 @ 22:26:40
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0