tapetsera mera

Nej men vad är det som sker, jo jag uppdaterar två dagar i rad. Lovar fortfarande inte att den där hysteriska längtan efter att skriva av sig är tillbaka, men det verkar som att jag uppenbarligen är lite inspirerad, eller bara allmänt sugen på uppmärksamhet för tillfället. Nu njuter vi av detta tycker jag.

Idag har jag och min kära (fruit-ninja älskande) mor varit och handlat mat och lite så. Men det som gjorde mig mest exalterad var inte Maxi vistelsen utan Flügger färg besöket! Nu har jag hittat en potentiell tapet till rummet så det känns jäkligt roligt. Bild kommer såklart nedanför, äkta bloggar-style.

Sedan måste jag även nämna att det är helt fantastiskt det här med internet + höst. Nu idag har jag lyckats se andra avsnittet av Glee säsong 3 och första avsnittet av Gossip Girl säsong 5. Här kan vi snacka om lyckorus! Jag vill också vara med i Gossip Girl. Ja, jag förstod hela poängen och hypen kring detta makalösa program något år efter alla andra. Ja, jag låter som en 15 åring som desutom erkänner att Beiber är rätt mysig att lyssna på ibland. Fast nej förresten, Gossip Girl medverkan är nog inte så aktuellt för tillfället. Så mycket drama är inte riktigt vad jag söker när jag nu känner att jag är i harmoni med mig själv. Ja faktiskt. Jag mår så himla bra just nu. Det är typ höst (liksom inte riktigt där än, men nästan) och i vanliga fall skulle jag väl stänga in mig och lyssna på för djup musik för mitt eget känslomässiga bästa. Men vet ni vad. Jag tror att den här hösten kan bli rätt bra med alla awesome serier som kommit igång igen.

Den här hösten kanske blir bra på grund av att man har fin fin fin pojke med. Eh. För cheesy? Japp. Hej.

Le tapet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0