existens minimum

Nu har det gått så långt att människor i min omgivning börjat klaga på mitt icke existerande bloggande. "Sara, jag är inne på din blogg flera gånger om dagen, men aldrig någonsin får jag läsa något nytt!", precis så låter det. Sorry för den abnormt dåliga uppdateringen då, tänker ju inte direkt säga att det inte kommer hända igen för det vore ett mycket dumt löfte från min sida.

Så vad gör jag då för spännande grejer? Ptja, hör och häpna! Jag, Sara Matilda Tolinsson har för tillfället semester till söndag, då börjar jag kämpa igen bland stekoset på Donken. Riktigt glamouröst liv har jag hört att ni viskar. Hur som helst, så under mina lediga dagar vad gör jag då kan man undra? Ptja, jag har bakat bullar med min mor och gosse, jag har klappat på våran gosiga katt. Sedan är jag ju uppe-på-molnen-kär så jag har varit med min pojke med och jag har spenderat pengar på finfina grejer så som shopping, mat och bio.

I fredags var jag äntligen på Liseberg, tråkigt nog hade Atmosfear stängt, så jag får helt enkelt åka till Liseberg nästa år med. En sak jag däremot kom till underfund med är att alla Lisebergs snurrade attraktioner snurrar åt samma håll. Framåt kvällens slut i fredags kände jag mig nästan bakfull, så yr var jag, då är det rätt illa. Jag överväger att mejla Lisebergs ledning och fråga om det möjligtvis är så att majoriteten av alla de cirkulerande attraktionerna snurrar åt samma håll. Jag kanske kan lyckas knycka till mig ett par gratisbiljetter om jag är tillräckligt tjurig och jobbig, vem vet. Liseberg var i alla fall väldigt trevligt och mysigt, mycket tack vare det fina sällskapet i form av Sara med company (sant donken snack jao).

Igår bjöd jag (LÄGG MÄRKE TILL JAG) min fina Tobias på bio och vi såg "Midnight in Paris", verkligen en ultimat höst-bio-dag-film-whatevah. Den var väl inte amazing men när vi lämnade bion hade jag en väldigt härlig och varm känsla i magen, kanske på grund av filmen vi just sett, kanske på grund av killen jag får hålla hand med, vem vet vem vet.

Imorgon tänkte jag bege mig mot Flügger färg och kika ut någon fin färg till mitt projekt göra om rummet som jag tänkte ta tag i snart. Och nu är det mindre än en vecka kvar till första körlektionen. Imorgon ska jag se på Glee med.

Ne, detta var nog det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0