det där med höst och sånt

1. Dina läppar är så mjuka att mina läppar sjunker in i dina när vi kysser varandra.
2. Dina kramar. Åh vad jag älskar känslan som du ger mig när du håller om mig. Då känner jag mig beskyddad mot all ondska i världen.
3. Det leendet du ger mig varje morgon då vi vaknar bredvid varandra, det är oslagbart för mig.

Det är höst nu. Vinterjackan är till och med framme för min del, endast använd en gång än så länge. Halsduken är framplockad och höstens hetaste skor är inköpta. Att känna sig redo inför hösten kräver så mycket mer än bara ett par dussin halstabletter, den största halsduken i byn och en värmande jacka. För mig går hösten inte att njuta av så mycket. De senaste höstarna har resulterat i för mycket tankar och för mycket negativitet. Trots att man har världens finaste familj och kanske inte jättemånga, men få riktigt värdefulla och älskvärda vänner så krävs det ändå nånting mer. Nån som finns där förutom dessa fantastiska människor. Det är då en pojkvän kliver in i bilden. En stor bamsebjörn cirka 7 cm längre än mig själv med starka armar och världens största hjärta av rent guld. Det är du.

Jag känner mig faktiskt ganska (inte överdrivet, men ganska och det är stort för att vara mig) förberedd för hösten 2011. Så mycket tack vare dig Tobias.

Nu ska jag sova för ännu en arbetsdag imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: din hemliga vän i skogen

:) <3

2011-10-06 @ 19:29:53
URL: http://stockholmbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0