bronchitis ruins everything

Jaha, luftrörskatarr. Vet ni att luftrörskatarr kan utvecklas till lunginflammation om man har otur? Känns verkligen överdrivet roligt. Tycker att det känns oerhört kul att jag idag ska skriva manus om stadsedelsvandringen, att jag ska skriva en religion och filosofianalys om Glee och att jag ska skriva ett personligt brev (söka jobb med svenska c-kursen). Men det är bäst att jag sätter igång så jag inte får världens ångest ikväll. Blir frustrerad, som pricken över i har jag dessutom fått en finne bredvid munnen, och jag får nästan aldrig finnar. Balen är om 9 dagar.

Translation; Okey, bronchitis. Do you know that bronchitis can develop to pneumonia if you're unlucky? feels overly fun. One thing that's also funny is that I today should write my script for the guiding on Wednesday and Thursday, that I'm supposed to write this religion and philosophyanalysis about Glee and that I'm going to write this cover letter for swedish class. I'd better start doing this so I don't get the biggest anxiety tonight. And I get so frustrated, if it wasn't great enough with the sickness and all the things to do I've got a pimple next to my mouth, and I never gets pimples! Prom is in 9 days.


Frustrated and exhausted girl last year after Arvika festival

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0