aching feet and a kitten

Har kommit underfund med att jag på grund av att jag fått ett stort bloggfan i staterna numera ska lägga in en kort översättning längst ned i varje inlägg här på bloggen, och nej jag kommer inte skriva några översättningar på albanska eller franska. Google translate finns med, mitt amerikanska fan är lite mer speciellt. Heh.

Idag har jag jobbat från 11-19:30, ett riktigt långt pass men samtidigt. Det blir gött när lönen kommer! Jag har numera en hel del saker som jag vill spara till, saker som verkligen motiverar mig! Mina fötter dödar mig just nu dock, skulle verkligen inte suttit fel med massage nu! Någon som känner sig lämpad detta uppdrag? Inte... synd.

Förresten! Jag har för er som läst sedan ett tag tillbaka tjatat mycket om katter och kattungar. Nu är det verkligen kirrat denna gången. Han är född, han blir två veckor på torsdag och han ska heta Scappa. Den 21 juli får vi hämta honom och jag längtar så himla mycket till att ha en kurrande hårboll vid min sida. Ska bli supermysigt!

Imorgon har jag mitt första arbetspass på McDrive restaurangen, är lite nervös men det ska nog gå bra!
Exakt 3 veckor kvar - 21 dagar kvar till studenten, kan verkligen inte begripa det! Puss!



A really bad translation; Only because of you, yes you know who, I've decided to start translating everything I type here on my blog since you're my biggest fan. But I also wrote that I wont start translating my texts to Albanian or French... That's too much effort!

Anyway, today I've been at work aaaaall day long. It wasn't that bad as it sounds like right now, but of course it was tough though. My feet hurts so badly right now, could need a massage heh..

And yes, by the way, here's a picture of my kitten. He's turning 2 weeks on Thursday and he's going to be called Scappa (dads descission, the kitten will be named after a whiskey)... Tomorrow I'm going to work at my new restaurant and I'm super excited, a bit nervous but it will probably work out awesomely. Puss!

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag dog nu! det var nog det sötaste jag sett... gosboll!

2011-05-12 @ 18:59:32
URL: http://anusbananus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0