I was born this way

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men jag gör det inte för det vore inte helt okej. Men jag säger bara det att jag föddes sådan här, jag är sådan som jag är och jag kan inte dra tillbaka min personlighet för någon annans skull hur mycket som helst. Jag har mina behov, och visst jag kanske är väldigt krävande. Men jag försöker verkligen att inte vara det.

Idag blir det en awesome middag som jag peppar, sedan hoppas jag på chips (jag ska tröstäta lite, haha). Imorgon blir det 7h jobb sedan party i Onsala och söndag blir det 4h jobb sedan Gbg och förberedelser inför kvinnodagen på tisdag.

Ingenting kan stoppa mig. Unstopable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0