hur det känns

Skulle kunna skriva så arga saker, men jag är inte en arg person. Någonting som inte bara jag, men även andra märkt hos mig själv den senaste tiden, är att jag har gått igenom en sådan där fantastiskt enorm förvandling från att vara den mest långsinta personen som existerade till att bli väldigt tollerant (kanske för...) och rent av MOGEN. Förstår ni vad jag försöker få fram, jag anser mig själv vara mogen!

Sedan finns det givetvis abnormt många grejer som talar emot mitt argument, men jag tror att jag håller på att bli vuxen på riktigt. Förvisso känns det stundtals äckligt skrämmande och rent av jobbigt, ni vet så fort den där frågan "vad händer efter studenten då?" dyker upp på något släktkalas någonstans. Samtidigt känns det så skönt att veta att jag inte styrs av någonting mer än det jag vill och jobb då, det kan nästan inte bli bättre!

Jag är nydumpad, feminist, sossekid, rakryggad, snygg, rak på sak, känslig, awesome och otroligt pepp på vad framtiden har att erbjuda mig. Nu jäääävlar ska ni få se vad den här tjejen har att gå för, och lite till!

God internationella kvinnodagen-dag på er! ♥


Kommentarer
Postat av: din dröm

PPEPPA FRAMTIDEN, SCHALALALALAAA, PEPPA FRAMTIDEN, SHAAAALALALALAALAAAA! du äger!!!

2011-03-09 @ 07:16:27
URL: http://stockhombrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0