when you barely can stay awake one more minute

Jag är jättetrött nu, verkligen helt utslagen, det är knappt så att jag ser vad jag skriver. Jag känner att jag måste skriva ner de tankarna som jag har just nu dock, eller som jag har hela tiden, för det är så mycket på ett dygn som glöms bort, saker som glöms bort redan nästa dag. Min blogg är trots allt en ersättare för min gamla dagbok.

Jag har en historia att berätta, den sötaste (lika söt som sockervadd om inte mer), den är naiv denna historian inte för att jag tror att det skulle förvåna någon. Romantiska inslag kan ni räkna med och ödet, för ja, visst fan är det ödet. Jag är för trött för att dra historian nu, ni som står mig närmast vet precis vad jag pratar om. Ni som inte vet, var lugna, ni kommer få reda på det en vacker dag.

Men för bara några minuter sedan var jag återigen inne på SAS.se och kollade flygbiljetter, strax över 6000 sek för att åka, jag vill vill vill vill. Denna text är verkligen totalt jäkla osammanhängande, men shit, jag fattar inte hur karma kan ge en något så gott. Är detta någon slags återbetalning för allt jag gjort? Varför får jag träffa någon som honom, förstår verkligen inte.

Nu måste jag faktiskt sova, men mer kommer. Jag lovar.

Translation: I'm super tired right now, actually I'm about to pass out I can barely read what I'm typing. I feel like I have to scribble down all my thoughts I have in my head, otherwise I'll forget them. There's so many things that happens in one day, and a majority of those things are things that you'll forget the following day.

I have a story to tell, the sweetest (almost as sweet as cotton candy if not more), it's naive this story I don't think that that would make anyone surprised though. Romantic elements are one thing that's definetly included in my story and destiny, because yes, destiny brought us together. I'm to tired to tell you guys this story now, my closest friends already know everything about it. The others, well, stay calm I'll tell you. Some day.

Only a couple of minutes ago I searched for flight tickets to you, not too expensive, about 600 euro both ways. I want to go, so so so so bad. This text and this post has no coherency what so ever, but seriously, I can't believe how carma could give anyone something so sweet. Is this some kind of repayment for everything I've done? Why do I get the chance to meat you, I really don't get that
.

I have to sleep now, but I'll tell you more. I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0