plans for today

Whaaaarrup. Sitter i sängen och ska bege mig mot bussen om 16 minuter, lite jobb idag med, så klart. Men vet ni vad? Jag börjar gilla min nya restaurang så jäkla mycket, folket är tusen gånger skönare och det händer saker hela tiden! Igår fick jag dessutom lära mig DT 1:an alltså den som är i speakerboxen och tar beställningen samt tar betalt i McDriven, låter säkert sjukt jäkla töntigt men det är så galet mycket roligare än att bara stå i kassan. Det bästa är nog headsetet och dess magiska funktion. Det är inte bara jag som har headset då utan 2-3 stycken till så vi kan prata med varandra och då hör alla med headset vad vi säger. Haha shit vad lame jag är, men jag tycker verkligen att det är sjukt roligt!
Men idag jobbar jag endast i 4 timmar så det ska bli jäkligt gött! Sedan har jag sagt till Sara B. att vi möjligtvis skulle kunna ta någon öl men jag vet inte hur jävla pigg jag är, känner mig gött sliten. Får se. Ska i alla fall äta middag hemma. Förhoppningsvis lyckas jag skype datea lite med, annars dör jag nog. Nej, nu måste jag packa väskan. Tjing!

Waaaarup. Sitting in my bed and is about to grab the bus in 16 minutes, some work today too, of course. But hey, you know what? I'm starting to really like my new restaurant so much, the co workers are a thousand times better and it's always something happening! And yesterday I got to learn how to be the one who takes orders in the McDrive and the one who's being a cashier. It was soooo much fun! The best part is probably the headset thing, it's not only me who wears the headset, it's like... 2-3 more people too. And we can speak with each other and everyone who's wearing this headset will be able to hear everything. Ah, I'm so lame, but I do think that this is so much fun!
But today I only have to work for 4 hours so that's nice! Later on I think I'm about to drink some drinks with Sara B. but as it is now I'm not completly sure about how energetic I am. We'll see. At least I'm going to have dinner at home today. Hopefully I get the chance to do some skype dateing too, otherwise I'll probably die
. I have to pack my bag now. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0