miss you so much my bff and biggest love in life

Arvikafestivalen 2010

Det finns en tjej som jag tycker om väldigt mycket. Hon är lite kortare än mig, hennes hår är längre än mitt och hon är brunett. Hon är otoroligt vacker, både utseendemässigt och karaktärsmässigt. Hon skulle lätt kunna ställa upp i någon sådan där fröken Sverige tävling... Om det inte vore för att det är alldeles för töntigt och ytligt. Den här tjejen har någonting alldeles extra, hon är målmedveten, hennes drivkraft är utan dess like och hon ställer alltid upp för dem hon älskar, i vått som torrt.

Just nu befinner sig den här raringen i kärlekens stad med hennes hjärtevän. Dem har det med all säkerhet helt fabuolous och jag tror inte direkt att de egentligen vill åka hem om några timmar. Men Sara Andersson, fy fan vad jag längtar till du kommer hem. Jag längtar till vi sitter där på Pascha igen, med varsinn kopp kaffe och pratar om Amerika äventyr och vad karma ger oss. Jag saknar att känna din doft när jag kramar dig. Jag saknar din positiva anda som alltid smittar av sig oavsett hur ledsen jag är. Jag saknar din närhet och all din kärlek som du ständigt ger mig. Du är bäst och jag älskar dig!



Translation; There's this girl who I like very much. She's a bit shorter than me, her hair is longer than mine and she's a brunette. She's incredibly beautiful, inside out. She would easily be able to compete in that Miss Sweden competition... But that's too geeky and superficially. This girl has something really special, she's purposeful, her impulsion is out of this world and she's always there for those who she loves, no matter what.

At the moment this girl is located in the city of love with her great love. I'm convienced that they're having a blast and I don't really think that they even want to fly home in a couple of hours. But Sara Andersson, damn what I'm longing for you to come back home. I'm longing for when we're at Pascha again (coffee house), with a cup of coffee talking about American adventures and what carma is giving us. I'm longing for feeling your scent while hugging you. I miss your positive spirit that always makes me happy no matter how sad I might be. I miss your presence and all of your love that you constantly is giving to me. You're the best and I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0