sorry for being so busy

Herreguuuud vad dålig jag har varit på att höra av mig. Jag bara jobbar och jobbar och jobbar, det är nästan det enda jag gör nu för tiden. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende, och nej jag tänker inte lova er en förbättring för jag kommer inte direkt gå ner i arbetstimmar de kommande veckorna (det kommande året).

På sistone har jag ställt mig i bostadskön i Norrköping och Linköping (vuxenpoäng). Tanken är att jag flyttar upp dit nästa sensommar/höst för att förhoppningsvis plugga. Can't wait. Så nu detta året samlar jag vuxenpoäng som fan. Har lärt mig att tvätta min egen tvätt (vet, lite pinsamt hur sent jag började) och dricker ganska mycket kaffe + sånt där "jag förtjänar ett glas vin" vin.

Jag har även sovit hos Sara på landet för några dagar sedan, det var jättemysigt och ord kan faktiskt inte beskriva hur mycket jag gillar den tjejen. Bästa vän, helt klart. Jag finns alltid här för dig, det vet du redan men ville bara stoltsera lite med det. Så.

Imorgon har jag min handledar utbildning, det kommer gå bra. Hoppas jag. Vet inte riktigt hur lång tid det tar, inte för lång tid hoppas jag. Det är ändå min annars lediga dag så att...

Min systemkamera har varit hos Helena i en vecka nu, kanske dags att hämta hem den i veckan. På fredag blir det Mexikansk/Spansk fest hos Sara och Axel, så jäääävla kul. Kan knappt berga mig!

På återseende AMIGOS!

Oh my gooooosh, I've been such a bad blogger lately. All I do now is being at my work aaaall the time. I'm so sorry for my terrible behaviour, and I'm sorry because it will happen again. The upcoming weeks will be the same, or more likely the upcoming year. I'm going to work so much this year.

Lately I've signed the list for an appartment in Norrköping and Linköping (where I'll study next fall, hopefully). I've also tried to grow up a bit, become an adult, I've learned how to use the washing machine (a bit too late though) and I'm just trying to catch as many grown up points I possibly can.

I've also stayed at Sara's house, as you know. And she's just soooo nice. I have to mention that. I love her so much and she's definitely a keeper
! Can't wait until Friday though. Sara and Axel's planning this Mexican evening, it's an annual summer party, I've never been there myself but I've heard from others that it's supposed to be great fun. Allright, guess it's time for dinner. Talk to you soon amigo!





Kommentarer
Postat av: Maverick

You. Are. Beautiful.

2011-07-11 @ 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0