to make you feel my love

Om jag hade kunnat hade jag teleporterat kyssar till dig, kyssar i mängder. Hade jag varit så pass skicklig att teleportera hela mig hade jag givetvis gjort det istället. Eller kanske både och. Jag saknar dig. Och nu är det väl femte gången jag tänker det idag. Och jag är så medveten om att du inte är lika öppen om känslor på samma sätt som jag är, och det är helt okej. För varje gång du säger något fint. Som att jag är fin eller som att du saknar mig då vet jag att du verkligen menar det. Jag å andra sidan, till skillnad från dig, känner ett behov av att säga det så gott som dygnet runt. 

Jag har väldigt svårt att förstå att de där samtalen över msn kunde utvecklas till något sådant här. Något som påminner mig om kärlek, för det är så det känns. För det första ger du mig fjärilar i magen, och jag vet att man inte kan ha det hela tiden. Men ibland så blir jag till och med lite nervös innan vi ska ses, riktigt känner den där känslan av hur en miljards miljon fjärilar yrar omkring i mig.

För det andra så är du så snygg. På riktigt, det är helt otroligt. Jag kan inte låta bli att känna mig chockad över hur någon som DU kan vilja vara med någon som mig. Slutligen, den bästa känslan som jag avgudar. Jag känner mig trygg och säker, stabil med dig. Inte på det sättet att skönt att ha en pojkvän så jag vet att jag alltid har någon att kyssa. Men jag känner mig omhändertagen och speciell. Den känslan att ligga där tätt intill med din arm om mig medan du sover och jag bara ligger och njuter av stunden och av att känna dina andetag mot min nacke, den känslan är magisk.

Jag längtar så himla mycket tills du kommer hem nu Joel. Efter dina kyssar, din värme, din kärlek... efter hela dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0