skolstart

Idag började skolan lite smått igen, betyngande men samtidigt roligt och hör och häpna SPÄNNANDE! Det är sista terminen nu, sedan frihet och förpliktelser. Betydligt mer ansvar och en nystart (!) Jag känner mig dock lite deppig över en sak men jag vet inte riktigt om jag vill skriva om det här. Kanske tar upp det senare när det känns "rätt" så att säga.

Igårkväll kom hur som helst troligtvis Göteborgs om inte Sveriges mysigaste pojke hem till bästkusten igen. Helt otroligt vad jag saknat den kisen (fast det kanske ni har förstått så mycket som jag nämnt det) att tillägga precis som gossen själv sa igår när jag låg i hans armar och sa att jag saknat honom så har jag påpekat denna saknad i form av sms VARJE DAG... Hehe jobbig brud kanske? Vart går gränsen egentligen? Som jag nämnt tidigare har jag ett behov av att uttrycka mig, gör jag inte det känns det som om att jag ska spricka eller som om att min kropp ska överhetta och bilda någon slags kaos.

Hur som haver var det underbart att träffa honom igen och vakna upp bredvid honom imorse. När jag väl sprang till vagnen halkade jag givetvis och slog i rumpan så jäkla mycket, skulle inte förvåna mig om min ena skinka är blåare än borgarna nu. Jobbigt läge, riktig pain.

Ikväll har det varit en hudvårdsterapeut här. Mamma hade någon värdinna-thing-u-name-it så vi fick testa på produkter och smink helt gratis. Ganska mysigt faktiskt. Fick köpt ett nytt solpuder som inte är testat på djur och består av naturliga mineraler. Exciting! Men nu får det bli sängen snart. En jobbdag imorgon och efter det blir det Zumba med Snygg-Sara på Actic. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0