idag är en sådan dag

Idag är en sådan dag då jag känner att ligga kvar i sängen och bara titta på repriser inte hade varit helt fel. Men nej. Klockan ringde 9.00, så lite sovmorgon blev det minsann och nu ska jag snart ta bussen till Kungsmässan för att handla lite. 

* Minneskort till Systemis
* Födelsedagspresent till Joelinho 
* Kanske något annat vettigt (???)

Sedan måste jag låna en bok till engelskan med och lämna tillbaka den förra. Efter det blir det jobbet till halv åtta och sedan åker jag med all säkerhet till födelsedagsbarnet himself och myser lite.

Igår förde jag över bilderna från luciaskivan vi fick i fredags. Den innehöll både charmiga och... mindre charmiga bilder, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0