för alla er

Till er som undrade, och även till er som egentligen inte bryr er alls men inte har något socialtliv och kikar in här - jag överlevde tandläkarbesöket.

Efter detta omtumlande besök om visdomständer och sådant (ja, I'm getting old) tog jag första bussen hem igen. Och beslutade väldigt spontant att gå på bio med Camilla lite senare. Sagt och gjort, efter att ha slängt i mig köttfärsen och spaghettin begav jag mig mot den stora staden. Vi såg "The Tourist" som var väldigt bra! Inte så svår att hänga med i och både Johnny Depp och Angelina Jolie var (som vanligt) sjukt snygga. Plus i kanten att den utspelades mestadels i Venedig med som är något av ett drömresemål för mig.

Nu blir det sängen imorgon äre plugg plugg plugg som gäller. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0