new lines, alive





Jag har haft det helt underbart i Thailand. Antagligen de två mest avslappnande veckorna i mitt liv, och de kunde inte kommit mer passande än nu. Vissa delar var jobbiga, men dessa tar jag inte upp här då det är opassande. Nu har jag utökat mitt antal av fräknar till det yttersta (nu kan det inte bli värre) och jag fjällar på min högra överarm. Ibland är det underbart att ha rött pigment...

Idag tog jag en jetlag-vilodag då jag var den enda i familjen igår som var i skolan/på jobbet. Vid kvällskvisten igår åkte jag till underbara och det var så fruktansvärt mysigt och skönt att ses igen. Utan att låta för jobbig eller överösa er med tråkig info så måste jag bara snabbt påpeka att jag mår väldigt bra med honom.

Men för att återkomma till idag så har jag inte gjort allt för mycket. Jag ligger redan i sängen, ready to be hitten by the night ungefär. Köpte ett par nya, ganska enkla, boots innan på rean. Värt. Och imorgon är det löning = halvdag på stan med älskade Sara Andersson som jag också saknat som en gnu!

För er som vill se Asien bilder får ni nog vänta lite. Jag orkar inte trixa med det just nu. Kanske några... vi får se!
Bisous ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0