solen skiner

Okej, just nu i skrivandets stund skiner inte solen den har faktiskt gått och lagt sig bortom horisonten för ett par timmar sedan. Men under hela dagen har den varit framme och skinit på oss.

Skolan idag var helt okej, som en seg onsdag ska vara ungefär. Lite debatt, lite titta på lavar, lite källkritik, lite engelska c. Mycket skratt, mycket glädje, mycket mys. Bra helt enkelt, jag gillar min klass - som tusan!

Efter skolan fikade jag, det var finfint! Och nu, ja... Nu ligger jag här i min extremt bekväma säng och känner mig bara så bekymmerslös. Känns som att alla vindar i världen blåser medvind och som att jag ser målet på ett långt lopp. Jag kommer att lyckas.

Hoppas alla har det lika bra som jag! Lyssna på Britta Perssons nya album här! ♥


Okej, är inte riktigt såå skeptisk som det ser ut på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0