love me or leave me

Slutar härmed skjuta upp saker och ting.
Imorgon ska jag skriva religionstexten, jag ska ha skrivit minst två sidor psykologi och slutligen ska jag pallra mig ut för en springtur.

Imorgon är det onsdag, mitten av veckan. Jag är så skoltrött att jag inte vet vart jag ska gömma mig längre, exploderar snart om jag måste stanna i den här staden länge till. Vill fly landet, någon som ska med?

Nu tänker jag somna till en romantisk film och drömma mig bort, önska att det var jag du somnade med varje kväll.






Kommentarer
Postat av: Clara

jag är på! räknar dagarna till studenten, stannar inte i äckelsverige i en minut till efter det. efter studentfesten då, förstås.

2010-10-20 @ 22:11:29
URL: http://clarathecurious.blogg.se/
Postat av: Oscar

126skoldagar kvar, man kan se ljuset!

2010-10-21 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0