fokus -> plugg

Okej, nu måste här verkligen prioriteras beträffande allt skolarbete som jag skjutit upp alldeles för länge nu.
Jag ska göra grejerna i den här ordningen och inte vara med någon förrän jag känner att jag har koll på läget.

  • För det första måste jag skriva min projektplan, muy viktigt.

  • Efter detta är gjort måste jag skriva klart geografin (imorgon i skolan)... Går ju inte att öppna det fördömda dokumentet på min dator (hatar office lite).

  • Skriva klart alla engelska c texter (panik panik panik).

  • Skriva klart svenskan, kanske börja först... Ehe.

  • Se till att få gjort historiaprovet.

  • Plugga natur (bara antar detta för att det suger).

  • Psykologiarbetet...

  • Komma igång med projektarbetet (helgen...)

    JA, det var nog det. Skjut mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0