copenhagen over dagen

Längtar så himla mycket till höstlovet nu. Känns som att det kommer till att bli lite utav en etapp inför studenten, så jag peppar järnet!

Förresten så åker jag till Köpenhamn den 4 November med familjen, en relativt spontan weekendresa. Ska bli supermysigt med hotellfrukost och bara strosa omkring tillsammans med dem. Känner verkligen att jag behöver komma bort nu.

Nu ska jag fortsätta med min effektiva pluggande... som inte är så effektivt, men ändå!

Arrividerchikiliki (du förstår)


Bild lånad från ving.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar. Tack för lite hopp där! Jo da, klar jag kämpar men de är tufft! Så fort jag slår ekonomi böckerna sackar jag ihop:( Men jag försöker ialf och tänker inte hoppa av. Klarar ja det inte, nej med då var det väl så;) haha hoppas du har det bra! Kram

2010-10-19 @ 13:18:12
URL: http://jempa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0