bacause we are your friends

Jaha, nu sitter jag här i skolan. Trodde minsann att jag skulle ha engelska som vanligt 8.10, precis som alla andra måndagar. Men nej, tydligen inte. Vi har kompensationsledigt för att vi imorgon ska vara i skolan 8.10 (PÅ VÅRAN ANNARS LEDIGA TISDAG). Skjut mig lite, jag som sov så himla gott i natt.

Så nu borde jag kanske vara lite proukv, men är jag det? Nej, verkligen inte.

Förresten, igår var en väldigt konstig kväll. Inte riktigt som vanliga söndagar, men på något sätt var det ändå skönt. Har haft en bra helg trots att jag gråtit mer än det regnat ute. Men nu uvet jag på riktigt vad jag vill, jag har saknat dig och jag saknar dig. Imorgon är det lucia, det blir antingen "Att angöra en brygga" eller "Hallelujah"... Kanske "Your song". Fasen att jag inte kan besluta mig för något någon gång.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0