ä-n-t-l-i-g-e-n



Nu är du min, bara min. Och jag är din, bara din. Håkan Hellström, sedan 8:an fram till nu, bara halva din existens - men vad mer kan man begära av en bonne. Jag har just rippat låtarna till biblioteket på datorn så att jag ska kunna lägga över låtarna till grönis (iPoden). Har även köpt nya hörlurar idag då de förra.. Ja, dem slutade fungera helt enkelt. Lite Greveholmsslott varning: "Nu är det bra.. Nu är det dåligt.. Nu är det bra..". Ja ni fattar.

Dagen har annars varit helt okej, den gick ganska fort och var verkligen som en måndag bör vara. Bortsett från en sak. Jag har egentligen, och lägg märke till egentligen, engelska 8:10. Men som jag skrev i inlägget innan visste jag inte om att den var inställd idag. Så där satt jag som ett fån, dötrött och förfrusen, men vad gör man?

Nu ska jag snart träffa Swant. Ska bli fint, kanske bör ta en dusch. Eller se på "The Simpsons", tough choice. ♥

Kommentarer
Postat av: ottilia

åhhhh fett värt köp! älskar håkan<3



sv: men tack du! :D

2010-10-25 @ 22:27:42
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0