a good try

Försökte precis vara intresserad av fotboll för att imponera, utan resultat. Jag tittade helt seriöst på fotboll i femton minuter (kanske var det till och med sexton minuter), helt i onödan! Vad är det för värld vi lever i?

Igår hade jag förövrigt en fashionabel kväll. Vi drack lyxiga viner och åt äkta grekiska oliver (absolut inte sådana från willys, nej utan dyrare givetvis). Att tillägga är att vi även lyssnade på riktig vev-musik som exempelvis halva Swedish House Mafia låten vars namn jag glömt av och klassiska Spice Girls låtar.

För övrigt är jag näst intill säker på att min familj lider av PMS eller någon slags inre psykologisk störning, men det är ju nästan samma sak. Inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0