stirra ner stirra ner stirra neeeer



Jag fullkomligt älskar herr Jason, så underbart energisk helt fantastisk och dansanta låtar är inte fel! Gillar att han kommer till fest-i-valet i sommar med + Miss Li! Något säger mig att den veckan kommer att bli svår att slå! Bästa veckan på året?

En annan vecka att se fram emot är ju Arvikafestivalen veckan, för att inte glömma veckan jag fyller år, wiho! Jag är optimist ikväll, ser så ljust på livet man bara kan göra! Är glad och ser verkligen fram emot en morgondag fylld med de bästa människorna som finns - några fina som inte kan komma... Men kvällen kommer att bli grym ändå, och jag ska personligen dansa och dricka åt er med! (Tacka mig senare, jag vet att jag är snäll).


Bild lånad från rockfoto.nu spelningen på Hultsfredsfestivalen 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0