späckat schema

Hemskt mycket hej och hemskt mycket förlåt mig för att jag inte hört av mig. Ni trogna 25 måste rivit bort erat hår av nervositet och förtvivlan för att jag inte uppdaterat denna kära internet dagbok. För det är vad allsheeverwanted är för mig.

Så vad har jag då gjort som varit så mycket viktigare än er? Tja, efter senaste inlägget åkte jag på en spontan resa till Arktis och... Nej, nu skojade jag allt till det! Vad jag gjort är att i fredags efter skolan åkte jag med tusen fjärilar i magen till Alingsås för att vara med den killen jag allra helst är med - Tom.
Vi spelade fotbollsspel på TVn och åt god grillad mat, pratade med hans mamma och umgicks med trevliga människor. Sov så nära varandra gjorde vi, så när att jag kunde känna dina andetag mot min hur och så näre att jag kunde ligga där luta mitt huvud mot den där gropen mellan din nacke och din axel. Åh, det var mysigt i natt.

Man inser inte hur mycket man älskar någon förrän personen i fråga är borta.
Jag är glad att du är hemma hjärtat!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0