sommar, sommar, sommar

Billie the Vision and the Dancers - Summercat


Jag blir inte direkt ledsen när jag åker 736:an hem och kör förbi skylten vid Kungsmässan som blinkar 20 grader varmt. Jag blir verkligen inte upprörd över det. Jag blir inte heller ledsen när jag ser de fina träden och dess blommor eller hur trädet i trådgården sakta men säkert börjar slå ut, jag blir faktiskt inte ledsen.

Sommaren är min absoluta favorit årstid. Förvisso kan våren vara härlig, men i år var det ingen vår, nästan inte i alla fall. Det var världen längsta och kallaste vinter och sedan blev det sommar.
Jag gillar åtminstone absolut inte hösten, då blir jag alltid av någon anledning så nedstämd, riktigt deppig. Det regnar mycket och visst, om man har någon att dela den med kan det nog vara mysigt. Men min förra höst var hemsk, i år ska den bli bättre!
Sommaren är som sagt min favorit, det har alltid varit så. Kanske för att jag är ett sommarbarn (fyller år den 27 juli så ni kan börja planera födelsedagsgåvor redan nu), kanske är det för att sommaren är bäst?

Jag vet inte vad jag snackar om, ville väl bara skriva av mig som alltid. Jag har i alla fall, om någon skulle undra, haft en bra onsdag fylld med solsken, plugg och städning. Nu ska jag kyla ner men solbrända kropp med lite bodybutter och sedan sova.

God natt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

jag gillar när du skriver av dig <3

2010-05-19 @ 22:27:49
URL: http://jeanetteasvensson.se
Postat av: Tobias

Fasiken, låter inte helt fel :D

2010-05-19 @ 22:35:05
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Caroline

Hösten suger, men den är vacker :)

2010-05-19 @ 22:43:23
URL: http://prettyvisitors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0