je vais dormi


Norah Jones - Chasing Pirates











Nu är det inte så många dagar kvar tills du kommer hem, jag längtar faktiskt det gör jag. Ogillar däremot att det
är så mycket i skolan som är kvar som borde varit gjort nu när du inte är hemma, men jag har inte ens börjat med det. (Det är nu man vill skylla ifrån sig på saker, men jag har klagat way för mycket på sistone). Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv och min äckligt dåliga disciplin när det kommer till tråkiga och jobbiga skolarbeten.

Jag mår mycket bättre nu, mådde bara dåligt imorse, sov lite på saken och vaknade och var självklart utmattad - vilket jag fortfarande är, men känner mig inte yr alls.
Så nu har jag ställt, motstridigt, min mobil på 06:27 och ska baske mig ta mig till skolan, skriva lite på nationella i matematik b-kursen och sedan åka raka vägen till sjukhuset dödsrädd.

Förresten, mamma har anmält mig + pappa + henne till handledarkurs nu på körskolan - döda mig innan jag dödar någon annan ute på vägarna?

Nog för idag, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0