det spricker upp


Band Of Horses - Is There A Ghost

Jag hoppas på att molnen försvinner lite nu så blir det en sån här härlig dag som på bilden som förövrigt är tagen för nästan exakt ett år sedan. I natt är första natten på några dagar som jag sovit relativt bra, vaknat några gånger av att jag vridit mig konstigt så att knät gjort ont. Läkarna sa förresten att jag har töjt ut mitt ledband och en liten smäll till kan göra så att det går av, trots det får jag ingen röntgen eller några kryckor...

Idag ska jag städa mitt rum hade jag tänkt, som tidsfördröj tills molnen flyttat på sig och sedan sätta mig utomhus med katten, som redan är i trädgården och jagar humlor, för att plugga. Har skrivit en TO DO LIST nu och det är faktiskt inte riktigt så mycket kvar som jag trodde.


  • Skriva klart samhällsarbetet

  • Skriva klart psykologiarbetet (görs imorgon efter skolan med Camilla)

  • Ta reda på svaren till frågorna om Vitryssland och sätta mig in i det landets situation

  • Studera naturkunskap b inför provet om två veckor

  • Skriva ett hyllningstal till min storebror som tar examen för sin utbildning som sjökapten♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe vilken tur du har =)



Åhh den låten är såå bra...lycka till med pluggandet!!

2010-05-19 @ 12:26:51
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

tack!

2010-05-19 @ 12:27:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0