19 dagar till frihet


Johnossi - A Summersbreeze


Så, jag överlevde jobbet nätt och jämt och sitter nu här i min säng med en sovandes fot. Ett tecken på läggdags eller bara att jag sitter konstigt?

Snart ska jag springa ner till bussen och bege mig till ABF, grillning står på schemat med både gamla och nya SSUare, ska bli skoj! Skönt att vädret håller i sig så att även vi som jobbar och sliter får njuta av det lite!
Såg nyss på mitt schema för juni-månad, är helt ledig från jobbet de två första veckorna, däremot ska jag till Kalmar och storebror med familjen den 4 juni till den 6 så helt ledig är jag ju inte. Fast att bo på hotell kan man väl ändå inte klaga över? Åh, hotellfrukost...

Senare när jag grillat klart ska jag hem och skriva min jäkla psykologianalys sedan är den kursen klar, finito! Det känns jäkligt skönt, hoppas att psykologi b kursen också är intressant, men mindre "påtvingade" arbeten.

Nu måste jag seriöst väcka mitt ben, ja hela mitt vänsta ben sover. Någonting vill inte samarbeta. Någonting inom mig skriker "SÖMN". Nu höll jag på att skriva god natt med, herre jistanes!

Nu måste vi dra som Ken Ring sjunger. Au revoir! ♥

Mormors hus på Rörö, man längtar ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0