working 9 to 5

Eller nästan åtminstone, 11:45 til 16:00 idag så det är ett väldigt behagligt pass! Och imorgon är jag ledig så det känns underbart att ha det i tankarna.

Idag har jag åtminstone bestämt mig för att pallra mig ner till gymmet för första gången efter jag skadade knäet för en månad sedan lite drygt. Jag får ta det lugnt och öka vikterna succesivt helt enkelt, nu får det bära eller brista. Men innan jag gör det ska jag försöka hitta ett par goa tighta shorts/cykelbyxor på freeport som jag kan träna i. Det är så drygt att springa ute i tighta löparbrallor med... Kanske en snygg tröja med (visst blir det mycket roligare att träna när man har snygga kläder på sig).

Nu ska jag ta på mig något och cykla till jobbet, vi hörs ikväll antar jag. Toodles.

Jag och sötaste lill-kusinen Elin, Älvdalen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0