tisdag, merdi, wednesday - jag är så internationell

Idag åker en hel drös av mina vänner till peace and love, jag är inte alls avundsjuk för jag ska jobba det kommer bli så himla mycket roligare...

Nej men jag rä faktiskt sjukt pepp, känner mig galet snygg, glad, bäst, cool - you name it! Igår måste helt enkelt ha gett mig lite energi för det är verkligen inte likt mig att vara pigg och pepp på jobbet när jag har öppning. Slutar två dock, då ska jag lägga mig på studsmattan och bara "aaaaah".

Här är lite fräcka bilder... Eller inte, men ändå. Det är bilder i alla fall, klaga inte.


Förstår just nu varför dom är så lyckliga tillsammans.

Ben.

Heta cykelbyxor, snygg röv man får. Nu ska jag till jobbet, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0