nu när det är sommarlov borde jag väl ha tid


Kings of Convenience - Me In You

"There are nine million bicycles in Beijing. That's a fact, it's a thing we can't deny. Like the fact that I will love you 'til I'll die". - Katie Meluna

Sommarlov, tid för ledighet. Tid för att springa sig svettig ute i naturresarvatet på Rörö. Tid för sena nätter och alldeles för många myggbett som kliar. Det är sommarlov, det är nu jag ska njuta, andas. Inte stressa. Under sommarlovet ska man så lite som möjligt binda upp sig till det som aldrig kommer försvinna, tiden. För tid, det är det enda vi alltid kommer att ha kvar.

Nästa vecka jobbar jag fem dagar av sju möjliga, det är ju typ... 5/7! (Jag fick tillslut G i matte B-kursen, tack). Jag hoppas att jag jobbar dagar då det är regnigt och blött, inte när det är soligt och varmt. Är lite rädd för att jag inte kommer bli brun i år på grund av att jag kommer vara inomhus så mycket, men jag får väl sola när jag inte jobbar helt enkelt. Absorbera energi inför hösten som kommer. Om inte solen vill visa sig när jag har tid för den får jag helt enkelt åka iväg utomlands innan skolan börjar igen. Grekland?

DEL 4 KALMAR










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0