måndagsbarn


Veronica Maggio - Måndagsbarn


Det är lite skrämmande hur snabbt man vänjer sig med glasögon. Nu när jag burit dom i en vecka känner jag tyngden de väger även när jag inte bär dem. Ni som har glasögon förstår mig säkert. Jag känner mig även mycket mer ansträngd när jag inte har glasögon på mig vilket får mig att vilja bära dem hela tiden.

Nåväl, dagen på jobbet gick bra. Det var härligt folk att jobba med och tiden flöt på ganska bra, var däremot ganska lite att göra idag så stundtals var det lite tråkigt. Tur att Jens och Sara lättar upp stämningen då, haha!

Nej jag har faktiskt inget vettigt att skriva nu. Inget vettigt som jag kan med och dela med mig av i alla fall. Känner mig förvirrad. Hej då, här kommer sista delen av Kalmar.

KALMAR DEL SEX




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0