känslor

När man inte känner sig helt hundra i själen är det väldigt skönt att lyssna på musik. Jag vet inte riktigt vad det är som är så skönt och lättande med det, men något måste det vara.
Hela den här morgonen har jag lyssnat på John Mayer, en riktig favorit som legat lite gömd nu för mig ett tag. Idag kände jag däremot att det var dags för honom att få spelas igen.

Är egentligen bortbjuden till en arbetskamrat på grillning ikväll, får se om jag drar dit eller inte. Just nu känner jag mig ganska opepp som sagt, men jag kanske hinner ändra mig tills dess. Solen skiner i alla fall, om man nu ska vara lite optimistisk (vilket jag har ganska svårt för). Nååååja. Nu ska jag fixa mig inför jobbet, 11-17:15 idag, vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

hooooooppasa du har en underbar dag!

2010-06-15 @ 15:39:40
URL: http://jeanetteasvensson.se
Postat av: marcus

John Mayer är sjuuukt skillad gitarrist!

2010-06-16 @ 00:40:59
Postat av: Daniel

Aboslut ska du köra med grillning!!!!

2010-06-16 @ 14:18:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0