innan skolan och allt


Wakey!Wakey! - Almost Everything

En lektion idag, ska bara ha engelska redovisning så egentligen är det bara en kvarts lektion idag + klassråd. Väldigt härligt. Haha har nästan glömt av hur det känns att inte ha något i skolan. Jag har verkligen bara den där sablar matte G-diagnosen kvar nu, men det klarar jag lätt!

Efter den där engelskalektionen ska jag förhoppningsvis träffa Tom, men jag misstänker att han igår råkade skriva in fel pinkod tre gånger så att han nu behöver sin pukkod, grattis! Måste packa lite ikväll med, drar ju imorgon!

Och angående filmerna jag sett de tre senaste dagarna nu. "Youth in Revolt" sög, verkligen. Förlåt men den var inte ens lite rolig. Den var bara, usch. "Dear John" tycker jag däremot mer om, självklart inte lika bra som "The Notebook", det är bara att acceptera att jag aldrig någonsin kommer se en bättre film än den. Men "Dear John" var faktiskt väldigt bra! Självklart bölade jag mig igenom halva filmen, men han var snygg och hon var snygg. Vad mer krävs? Jo just det, lite surfing på det med. Woah!


Jersey 2008, snart 2 år sedan. Jag kan knappt tro att det är sant!

Kommentarer
Postat av: Denise

Oj visst!



För 2 personer i 1 vecka gick allt på 9260 :)



Här är hotellet! :)



http://www.ving.se/grekland/kato-daratso-chaniakusten/forum



2010-06-03 @ 14:56:33
URL: http://www.sheisthat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0