guld värt

Lediga onsdagar, känner ni hur bra det sitter i munnen. Onsdag är trots allt dagen mitt i veckan, dagen då man är så fasligt trött och bara vill... Vara. Passar det då inte bättre att vara ledig på alla onsdagar? Visserligen har jag fått plugga majoriteten av alla onsdagar som gått nu i årskurs två, men inte idag. För jag är nästan klar med allt. Har bara ett matteprov kvar!

Jag försökte googla mina glasögon, de är så exklusiva att det inte finns med där, så ni får helt enkelt vänta. Förutom att sola idag måste jag även städa mitt rum. Man skulle snart kunna missta mina dammråttor för riktiga. Jag måste lämna tillbaka en bok till biblioteket med, sablar också. Ska fixa en grej dessutom (hehehe busigt att inte säga, lite cliffhanger på det).

Vad babblar jag om egentligen? Förresten, är det normalt att läsa samma sms 24 gånger? Jag skojar inte, jag har läst mitt senast inkomna sms så många gånger, kan läsa det ännu fler 24x24 kanske ^24. VARFÖR PRATAR JAG MATTE?!

Solen väntar inte hur länge som helst, snart kommer väl molnen! Hej då!


Tiden går fort när man har roligt, bild från språkresan till Jersey 2008. Denna bild är dock tagen på ön Sark. Blond... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0