ett tips.. eller nä, det blev ett random inlägg

Tro inte att du är lika stark som när du spelade handboll och faktiskt var ganska stark. Detta kombinerat med en envishet värre än en åsna resulterar inte i så bra saker (mer än att man känner av att man faktiskt har tränat). Seriöst, jag kan inte gå ner för trappan utan att ramla.

Förresten, vem är det som har brutit sig in i mitt rum och vänt upp och ned på det? Det ser ut som om någon haft en vild 90-tals ravefest här inne, alternativt att första världskriget återuppstått i mitt rum. Ej okej. Du som förosakat denna skada (detta stök utan gränser) fy dig, kom genast hit och städa.

Förresten nummer 2, idag är det sista dagen i juni månad sedan blir det min månad, juli. 18, Arvika, dans, kärlek. Åh. Och just det, i natt drömde jag en så verklig dröm så att jag fick tänka efter om det verkligen var en dröm och jag är inte säker än om jag drömde eller inte. Fattar ni, mitt liv är lika bra som en fin dröm. Jag har inte rätten till att klaga. Nu spricker det upp lite. Frukosten skriker och vill ner i min mage sedan blir det jobbet från 12:45-17:00.

Förresten nummer 3, jag älskar "Glee", snart sett hela säsong 1 på bara några dagar (visst älskar vi sommarlov och sena nätter). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0