mycket man inte vet

Lyssnar på "I Hate To Say I Told You So" nu av The Hives, rätt gött. Jag undrar vem det var som undrade om vem som var min första kärlek. Varför är det så intressant. Och det är väl för det andra ganska uppenbart vem som var det, eller?

Yeye, jag har haft ett jättefint dygn med Linn, spelat brännboll och blivit uppäten av mygg. Somnat lite för snabbt återigen, ätit god omelette, pratat kärlek, badat och skrattat. Du är bäst, behöver jag säga något annat?

Imorgon är det jobb igen, men det var skönt med en ledig dag. PUSS! ♥









Kommentarer
Postat av: Undrande

Ibland verkar inte allting så uppenbart, de fanns inte någon innan Svante då??

2010-07-04 @ 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0