kasabian


Belle & Sebastian - If She Wants Me

Ligger i sängen nu, är helt död. Ska upp klockan kvart i 8 imorgon och just nu skriker min kropp, mitt hjärta och min hjärna "NOOOOO" men de blir nog helt okej efter lite kallt vatten i ansiktet och en smarrig frukost imorgonbitti.

Jobbet idag gick bra, de går så snabbt och lätt när man har alla goingar runt sig. Så jag och Sara A satt kvar på jobbet TVÅ TIMMAR efter vi slutat, inte helt okej. Men det var väldigt mysigt! Sedan spontanshoppade vi på Kungsmässan också väldigt mysigt. Hon är en riktig pudding till brud den dära! Ska bli roligt att dela camp på Arvika nästa vecka.

Fick köpt massa fina grejer men har inte orkat ta kort på det nu ikväll utan det tar vi senare. Nåja, nu måste jag slumra till. Förresten, ibland är det bra att tänka efter två gånger. Plus att det är skönt med ett bollplank ibland. God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Jaa jag hoppas verkligen det. Hade vart så jäkla kul! Jag håller självklart på Tyskland! Så är lagom spänd inför matchen ikväll kan jag säga =P

Vad jobbar du med? =)

2010-07-07 @ 07:26:16
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0