glädjen, leran, alkoholen och mycket mer (del 1 i alla fall)

Jag tänker faktiskt inte ursäkta mig över att jag inte uppdaterat som jag borde på sistone för jag har mina anledningar.

  1. Efter Arvikafestivalen drog jag på mig en förkylning som med lite högre sänka klassas som lunginflammation, jag har inte blivit bättre och går på hostmedicin som innehåller morfin (ja, jag däckar ståendes).

  2. Min katt, Felix, klarade sig inte. Vi fick avliva honom i torsdags 17:30 och jag är jätteledsen för det här.

MEEEEEN, nu tänker inte jag låta er vänta längre. Jag hoppas att ni förväntar en bildbomb utan dess like, för det är precis det ni kommer att få! Så njut, ställ frågor om vad som var det bästa respektive värsta. Vilket band jag inte missade trots regnet, vem som kysste vem. Hur många skavsår/blåsor jag fick. FRÅGA PÅ!! ♥















Många fler bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste haft jäkligt skoj eftersom du drog på dig en lungissjuka! =) Men efter regn kommer solsken =)

Beklagar sorgen för din katt, men han har det säkert bättre där han är nu, slipper lida eller tyna bort alldeles för mkt. ni tog rätt beslut!

Krya på dig och ha en superbra dag =)

2010-07-21 @ 13:30:25
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

saknar glädjen, leran och alkoholen! arvika var awesome och det var grymt trevligt att träffa dig och alla andra sköna männsikor.

uuuuusch vad tråkigt med din lilla katt. jag förstår verkligen hur ledsen du är!! det är typ det värsta som kan hända :(

krya på dig och ha det bäst <3

2010-07-22 @ 11:29:20
URL: http://iamfunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0