ett långt inlägg


John Mayer - Free Fallin'




Två bilder från igår när vi väntade på spårvagnen till centralen.

Sitter här i soffan nu och undrar lite vart sommaren tog vägen. Ångesten inför skolstarten närmar sig med språngsteg (kan man säga språngsteg?). Men å andra sidan, jag har haft en väldigt bra sommar. Ett väldigt bra sista sommarlov. Jag har lärt känna de mest fantastiska människorna, varit med om regniga dagar under ett partytält som nästan, bara nästan, kapitulerar. Jag har jagat och blivit jagad, varit förälskad och hatat. Varit ledsen och uppe på molnen av glädjerus som aldrig tog slut. Jag har dansat så att mina fötter gjort så ont att jag inte klarat trycket utan blivit buren av starka pojkar. Jag har tagit vara på varje dag och det är nog det bästa med den här sommaren, jag ångrar ingenting.

Men som sagt, nu känns sommaren väldigt långt borta. Det blåser, jag känner mig blek och nästan lite grå (okej att jag har en grå hoodie på mig men ändå). Jag vill ha fler strand och soldagar, det saknar jag. Färre ligga inne och se på film med mysiga människor (även om det är fint den med).

Idag har jag köpt min way out west biljett, på internet med internetbank och allt. Känner mig riktigt duktig! Fast vad dyrt det är att vara 18 år. Nå väl, det är väl så nu så här i början, det lättar förhoppningsvis senare! Tur att man har ett extrajobb säger jag bara. Nej nu ska jag väl ta fram något att laga till lite senare, kyckling.. Hmm.. Ja det får de nog bli! Vi hörs lite senare!



Min lilla alkohol-samling efter födelsedagsfesten. Fick två flaskor vitt, en Bacardi, en Sourz och en liten Astra + ett väldigt fint cocktailglas. TACK!



Fick även det här fina halsbandet från Mormor och Lasse. Halsbandet är från SNÖ of Sweden. Gillar det supermycket!!

OCH BUBBLAREN... Dagens frukost... Bilden blev supersuddig såg jag nu men men...♥


Kommentarer
Postat av: vendela

fint halsband:)

2010-07-31 @ 17:52:25
URL: http://byvendela.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej. ALlt bra idag?

Vad gör du?^^

Fin blogg btw ^^

2010-08-01 @ 02:02:59
URL: http://Ayeland.devote.se
Postat av: Harvey Adams

Sv: Tack så mycket :)

2010-08-01 @ 18:46:17
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: ottilia

sv: hahaha jaa det kanske jag är? ;D

förresten! tredje bilden, vad mys hörru!

2010-08-01 @ 21:21:49
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som du haft en fiiin fin sommar =)

Och Mando diao är grymmmmma =)

Harefint tjejen =)

2010-08-02 @ 21:04:56
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0