fille fatiguée ne dort jamais

Du presenterade dig som min pojkvän i fredags och det lyckoruset jag fick då sitter fortfarande kvar i kroppen, det irrar fortfarande omkring i alla vener och artärer. Hjärtat fortsätter att pumpa ut den underbara känslan och jag kan inget annat än att påstå att jag är lycklig och harmonisk.

Du är alltid snygg, och när du inte är snygg så är du söt. I fredags när du smög upp där bakom mig på dansgolvet (oj så chockad jag blev) var du så (ursäkta ordvalet) jäkla het! Seriöst, hur kan någon som du vara med någon som mig? Wow.

Jag är glad, jag är trött, jag är sjuk - du är underbar. Och jag är din, precis som du är min. Äntligen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0