söndag till måndag och lite innan

I fredags var mor och far på bröllop då deras bästa vänner gifte sig i Göteborg. Så på lördagen åkte jag och min lillebror in till stan för att möta upp dem och ha en familjedag, eller förmiddag åtminstone (bilderna från förra inlägget).
Jag fick köpt mig en fin tunika och mamma fick ett jättevackert armband av pappa, kärleksgåva lite sådär lagom spontant. Gulligt och otroligt snällt, min pappa upp i dagen det!
Tillsammans åt vi sedan lunch på en Italiensk restaurang, pasta såklart. Scampi, vitlök... Behöver jag säga så mycket mer?

Efter detta åkte jag vidare till Rasmus och tittade på inte mindre än tre filmer och lirade Guitar Hero, givetvis vann jag. Hur som helst var det en mycket lyckad lördag!

På söndagen åkte jag bussen till Torslanda, gud vad jag är ute och ränner (!) för att se på när Linn, mitt hjärtegull och bästa vän spelade match. Det gick väl sådär... Och kallt var det, men vad gör man inte för vänskapensskull ;)
På kvällen cyklade vi, skrek i nerförsbackar (talar för mig själv), köpte godis, såg på TV, myste. Och tro det eller ej, men jag somnade faktiskt inte exakt direkt som jag lade mig ner den här gången!

Jag har helt enkelt haft några riktigt fina dagar med underbara människor! Nu ska jag snart sova, skola imorgon. Trean. Åh jistanes så fort tiden går, fast tiden läker ju alla sår med - and that's good aye?!

GOD NATT MED ER TAPPRA LÄSARE! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0